Producten

Ja, al onze edelstenen en mineralen zijn 100% natuurlijk. We selecteren zorgvuldig alleen de hoogste kwaliteit producten voor onze klanten.
Ja, wij kopen de ruwe edelstenen en mineralen uitsluitend bij leveranciers die de afkomst van de edelstenen en mineralen kunnen bewijzen met een echtheidscertificaat.
Je kan op onze webshop bladeren door de verschillende categorieën en zo kijken wat jou het meeste aanstaat. Wil je graag persoonlijk advies? Neem dan gerust contact op.

Betalen

Wij accepteren verschillende betaalmethoden, waaronder iDEAL, creditcard (Visa, MasterCard, American Express), bankoverschrijving en contant betalen bij ophalen.
Jouw privacy en veiligheid zijn voor ons van groot belang. Daarom maken wij gebruik van een beveiligde SSL-verbinding (te zien in je browser aan https voor onze domeinnaam) om al jouw betalingsgegevens te beschermen. Alle gegevens die je invoert worden hierdoor versleuteld verzonden.
Momenteel bieden wij geen optie voor achteraf betalen. Alle bestellingen dienen vooraf betaald te worden via de beschikbare betaalmethoden of contant bij ophalen.

Verzending

Wij verzenden van maandag tot en met vrijdag. We streven ernaar om je bestelling binnen 1-2 werkdagen na ontvangst van de betaling te verzenden. Je ontvangt een e-mail met de verzendinformatie zodra je pakket is verzonden.
Mocht de levering vertraging ondervinden, ontvang je hierover van De Trommelaer uiterlijk 30 dagen na het bestellen bericht via een e-mail. In dit geval heb jij het recht om de overeenkomst zonder extra kosten te ontbinden. Het bedrag zal dan binnen 14 dagen worden teruggestort op jouw rekening. Het risico van beschadiging en/of vermissing berust bij De Trommelaer tot het moment van bezorging van de bestelling bij jouw of een op voorhand aangegeven andere persoon die de bestelling in ontvangst neemt.
Wij bieden standaard verzending aan via verschillende koeriersdiensten, waarbij onze standaard bezorger PostNL is. De beschikbare opties worden weergegeven tijdens het afrekenproces.
Ja, zodra je bestelling is verzonden, ontvang je een trackingnummer waarmee je jouw pakket kunt volgen.
Gratis verzenden vanaf een bestelling van €175. Voor alle bestellingen onder dit bedrag gelden de volgende kosten: binnen Nederland €4,85 voor brievenbuspost en €7,95 voor pakketpost. Laten leveren bij een afhaalpunt PostNL in Nederland is €7,50. Verzendkosten voor België zijn €11,-

Facturen

Ja, wij verstrekken bij iedere bestelling een BTW factuur.
Wanneer wij je bestelling hebben ingepakt en verzonden, krijg je van ons een e-mail met daarin je factuur.
Nee, wij leveren internationaal uitsluitend aan consumenten en verleggen daarom geen BTW.

Retouren

Je kan je bestelling binnen 14 dagen na ontvangst retourneren, mits de producten ongebruikt en in originele staat zijn. Neem contact met ons op om een retourlabel en instructies te ontvangen.
Ja, de kosten voor het retourneren van producten zijn voor rekening van de klant, tenzij het product defect of incorrect geleverd is.
Zodra de aanvraag tot herroeping ontvangen is, ontvang je een mail ter ontvangstbevestiging binnen 2 werkdagen.
Zodra het product onbeschadigd en ongebruikt door ons ontvangen is wordt het aankoopbedrag excl. verzendkosten binnen 14 dagen na ontvangst van de retourgoederen overgemaakt op de rekening. Het aankoopbedrag wordt op dezelfde rekening teruggestort als waar in eerste instantie de factuur meebetaald is. Er zitten geen extra kosten verbonden aan het terugstorten.

Klantenservice

Ja, we bieden cadeaubonnen aan in verschillende bedragen. Onze cadeaubonnen zijn onbeperkt houdbaar. Je kan ze in onze webwinkel aankopen en ze worden direct na aankoop per e-mail aan je geleverd. Zo heb jij je cadeaubon direct binnen.
Neem onmiddellijk contact met ons op als je een beschadigd product ontvangt. Stuur ons een e-mail met foto's van de schade en je ordernummer, zodat we een oplossing kunnen bieden.
Je kan ons bereiken via e-mail op info@de-trommelaer.nl of telefonisch op 06-10629774 of via Whatsapp op 06-28772588. Onze klantenservice is beschikbaar van maandag tot en met vrijdag, van 9:00 tot 22:00 uur. Voor meer informatie, bekijk onze contact pagina.
Mocht je een klacht hebben over een product wat je bij ons gekocht hebt of niet tevreden zijn over onze dienstverlening, dan laat het ons zo snel als mogelijk weten. Je kunt hiervoor een mail sturen naar info@de-trommelaer.nl. Omschrijf je klacht of probleem en vermeldt je naam en bestelnummer. We nemen dan zo snel mogelijk contact met je op. Er wordt dan gezocht naar een passende oplossing (reparatie, vervanging of deel geld terug mocht dit niet mogelijk zijn). Als een artikel kapot aankomt, dan moet dit binnen 14 dagen na ontvangst van de bestelling gemeld worden.
Onder deze garantie vallen niet: -Barstjes en oneffenheden die de steen van nature vertoont. -Gebreken en beschadigingen die zijn ontstaan door oneigenlijk gebruik. -Veranderingen, aanpassingen of bewerkingen aan het product. -Beschadiging door opzet, zeer intensief gebruik, of door nalatige verzorging en onderhoud. -Verkleuring.
Fel zonlicht en hele hoge en lage temperaturen kunnen beter vermeden worden. Ook zijn er bepaalde stenen die bijv. niet tegen water kunnen (zoals Calciet en Seleniet).